Książka
Wierzę, że my, HR-owcy, musimy zacząć od siebie – dlatego właśnie napisałam #HROdNowa. W książce opisałam 10 krytycznych postaw, od których zależy, czy jesteśmy prawdziwymi partnerami w biznesie.
Jestem przekonana, że to właśnie sposób myślenia odróżnia dobrych HR-owców od tych średnich, a tych najlepszych od dobrych. A jest on kształtowany przez postawy. To one są początkiem wszystkiego. One nas określają. Mają wpływ na nasze decyzje, na działanie i na to, jak postrzegają nas inni.
Iwona Wencel
Dla kogo?
Książka skierowana do osób, dla których HR nie jest tylko synonimem „działu kadr”. To pozycja dla czytelników, którzy mają świadomość (lub choćby przeczucie), że każda firma może być doskonała tylko w takim stopniu, w jakim wykorzystuje potencjał tworzących ją ludzi.
Z książki skorzystać mogą wszyscy, którzy dbają o relacje z pracownikami – czy to jako pracownicy działów HR, HR biznes partnerzy, czy jako menedżerowie. Pozycja ta powinna zainteresować także właścicieli małych i średnich firm, w których działy personalne często w ogóle nie są wyodrębnione.
Książka autorstwa Iwony Wencel, wieloletniego praktyka w obszarze HR, pozwoli na nowo spojrzeć na kwestie związane z zarządzaniem pracownikami i organizacją biznesu. #HROdNowa pomoże dostrzec potencjał zmian nawet tam, gdzie dotąd nikt go nie widział…
O książce
Sukces firmy – zarówno finansowy, wizerunkowy, jak i każdy inny, jest nierozerwalnie powiązany z ludźmi, relacjami między nimi, czy idąc dalej, z systemem zarządzania oraz strukturą organizacyjną. Wszystko co ważne zaczyna się jednak w głowie, a czyny stanowią konsekwencję postaw. Dlatego to nimi właśnie powinniśmy zająć się w pierwszej kolejności.
#HROdNowa wskazuje 10 kluczowych postaw, które mogą okazać się niezbędne w nowych czasach. Odwaga, zaangażowanie, koncentracja na efektach – to tylko niektóre z tych, które mają ogromny wpływ na biznes. Jednocześnie nie można zapominać także o wrażliwości, etyce i pozytywnym nastawieniu. Poza tym dziś trudno być dobrym HR-owcem nie śledząc aktualnych trendów i zamykając się w starych schematach – trzeba być innowatorem!
Ten przygotowany przez polską ekspertkę przewodnik pokazuje ambitnym HR-owcom, menedżerom i przedsiębiorcom, jak odnieść sukces w nowych czasach. Intrygujące historie i praktyczne wskazówki sprawiają, że książkę czyta się z przyjemnością, a czerpać można z niej zarówno wiedzę, jak i inspiracje.
Kup teraz
Recenzje
Jeśli dzięki tej książce zdecydujesz się coś zmienić, to wierzę, że razem z twoją zmianą zacznie się również zmieniać twoje otoczenie. Parafrazując Tony’ego Robbinsa, na sukces składa się 20 procent strategii i 80 procent sposobu myślenia (psychologii). Jeśli więc swój sukces będziesz budować na solidnych fundamentach, osiągnięcie celów i wymarzonego sukcesu (jakkolwiek go definiujesz) jest tylko kwestią czasu.
Iwona Wencel
Kup książkęNasze propozycje

Konsultacje HR
Zmiany, które wprowadzisz dzięki naszym ekspertom pomogą Ci rozwiązać zarówno doraźne problemy w obszarze HR, jak i zmierzyć się ze strategicznymi wyzwaniami.
Sprawdź
#HROdNowa
Ten przygotowany przez polską ekspertkę przewodnik pokazuje ambitnym HR-owcom, menedżerom i przedsiębiorcom, jak odnieść sukces w nowych czasach.
Sprawdź