O książce

Sukces firmy – zarówno finansowy, wizerunkowy, jak i każdy inny, jest nierozerwalnie powiązany z ludźmi, relacjami między nimi, czy idąc dalej, z systemem zarządzania oraz strukturą organizacyjną. Wszystko co ważne zaczyna się jednak w głowie, a czyny stanowią konsekwencję postaw. Dlatego to nimi właśnie powinniśmy zająć się w pierwszej kolejności.

#HROdNowa wskazuje 10 kluczowych postaw, które mogą okazać się niezbędne w nowych czasach. Odwaga, zaangażowanie, koncentracja na efektach – to tylko niektóre z tych, które mają ogromny wpływ na biznes. Jednocześnie nie można zapominać także o wrażliwości, etyce i pozytywnym nastawieniu. Poza tym dziś trudno być dobrym HR-owcem nie śledząc aktualnych trendów i zamykając się w starych schematach – trzeba być innowatorem!

Ten przygotowany przez polską ekspertkę przewodnik pokazuje ambitnym HR-owcom, menedżerom i przedsiębiorcom, jak odnieść sukces w nowych czasach. Intrygujące historie i praktyczne wskazówki sprawiają, że książkę czyta się z przyjemnością, a czerpać można z niej zarówno wiedzę, jak i inspiracje.

Dla kogo?

Książka skierowana do osób, dla których HR nie jest tylko synonimem „działu kadr”. To pozycja dla czytelników, którzy mają świadomość (lub choćby przeczucie), że każda firma może być doskonała tylko w takim stopniu, w jakim wykorzystuje potencjał tworzących ją ludzi.

Z książki skorzystać mogą wszyscy, którzy dbają o relacje z pracownikami – czy to jako pracownicy działów HR, HR biznes partnerzy, czy jako menedżerowie. Pozycja ta powinna zainteresować także właścicieli małych i średnich firm, w których działy personalne często w ogóle nie są wyodrębnione.

Książka autorstwa Iwony Wencel, wieloletniego praktyka w obszarze HR, pozwoli na nowo spojrzeć na kwestie związane z zarządzaniem pracownikami i organizacją biznesu. #HROdNowa pomoże dostrzec potencjał zmian nawet tam, gdzie dotąd nikt go nie widział…

Previous slide
Next slide
Iwona Wencel

Iwona Wencel

HR Performance Mentor, founderka HR Power Mentor

O autorce

Iwona Wencel – jest zakochanym w swojej pracy HR-owcem, z ponad 25 letnim doświadczeniem w biznesie. Pracowała zarówno dla wielkich korporacji, takich jak RJ Reynolds Tobacco/Japan Tobacco, Aventis Pharma, czy Gillette/P&G, jak również dla małych i średnich firm (m.in. jako konsultant, a także dyrektor personalny „na godziny”).

Jako jedna z pierwszych ekspertek w Polsce promowała ideę HR business partneringu. Aktywna w wielu obszarach, jest m.in. właścicielką firmy doradczej WNCL a także certyfikowanym mentorem i facylitatorem.

Prywatnie matka dwojga dorosłych dzieci, podróżniczka, nie stroni także od twórczości literackiej. Jej mottem życiowym są słowa: „Everything happens for the best”.

"Jeśli dzięki tej książce zdecydujesz się coś zmienić, to wierzę, że razem z Twoją zmianą zacznie się również zmieniać twoje otoczenie. Parafrazując Tony’ego Robbinsa, na sukces składa się 20 procent strategii i 80 procent sposobu myślenia (psychologii). Jeśli więc swój sukces będziesz budować na solidnych fundamentach, osiągnięcie celów i wymarzonego sukcesu (jakkolwiek go definiujesz) jest tylko kwestią czasu."

Iwona Wencel

Recenzje

Przekonaj się, czemu warto sięgnąć po #HROdNowa

Zaufali nam

O nas

W HR Power Mentor tworzymy innowacyjną platformę wspierającą transformacyjne uczenie się HR Business Partnerów. Wykorzystując najnowszą wiedzę o efektywnym uczeniu się dorosłych, stawiamy na microlearning, czyli przekazywanie wiedzy w małych, skondensowanych dawkach. Umożliwiamy także samodzielne planowanie nauki oraz wybór najbardziej optymalnych dla użytkowników form. W ramach kursów przygotowujemy angażujące materiały szkoleniowe, które pozwalają szybciej i efektywniej przyswajać informacje oraz wykorzystać nabytą wiedzę w praktyce zawodowej. Każdy kurs to 12-miesięczne wsparcie Mentora, z którym kursanci spotykają się online, raz w miesiącu. Zdobytą wiedzę potwierdzamy końcowym certyfikatem.